Tuesday, September 1, 2009

开工佐......

今日终于开工佐
整个 claims department 一共有四十几人
大概一半系马来人
一半系唐人
有四十几个女的
只有两个男的
我系其中一个
另外一个系我地的波屎
估唔到响依个部门竟然仲有两个同事系UUM出品
一个系business analyst Jackie姐
Jackie姐系一个亲切友善的大家姐
好欣赏她同我讲个句“有人虾你就揾我啦!”
另一个系同我一样做management trainee 的 Alicia
Alicia 系同我同一届的UUM学生
她早过我3.5个月开工
算系我的师姐
她今日教佐我好多野
今日响公司无乜野做
偷偷地去佐OCBC银行开佐个户口(出粮用的)
得闲就睇下资料或者跟Alicia学下野
无惊无险又到5点3
放工!!!

No comments:

Post a Comment